Plán výroby webu a jeho SEO
Zpracování plánu výroby webu a realizace jeho SEO. Je prvním a velmi důležitým krokem v procesu realizace SEO a dosažení předních pozic ve vyhledávačích. Asi nemusím nikoho dlouho přesvědčovat, že plánování je důležité ve všech oblastech a není tomu jinak ani u budování webu a realizaci jeho optimalizace pro vyhledávače /SEO/.
Plán výroby webu a jeho SEO o kterém hovořím bude zpravidla obsahovat:
- Zpracování záměru webu, téma webu, rozsah webu, počet stránek webu, zaměření webu.
- Stanovení cílů webu, cílové skupiny, začlenění webu do firemního marketingu
- Určení způsobu technického zabezpečení webu, výběr domény, výběr poskytovatele hostingu, technické provedení webu a jeho funkcionality
- Schéma webu, stanovení rozsahu a cílů postupného rozvoje webu
- Plán realizace SEO na webu i mimo web
- Personální zabezpečení výroby webu, stanovení kompetencí a odpovědností
- Jednotlivé části plánu se mohou lišit, odlišnosti budou záviset na tom, o čem web bude a k čemu bude sloužit.
Proč zpracovávat plán výroby webu a jeho SEO?
Zcela zodpovědně vám doporučuji tento plán udělat, získáte tím ucelený přehled výroby webu a jistotu, že na nic při výrobě webu a jeho SEO nezapomenete.
Plán vám také dobře poslouží do budoucna, Pokud se vrátíte k jednotlivým bodům třeba za několik měsíců nebo let a budete přesně vědět jak jste postupovali a proč jste věci na webu a v SEO dělali tímto způsobem.
Nebojte se plánovat, ani plán nepodceňujte. I zde platí „dvakrát měř a jednou řež . . . “. Není nic horšího, když při výrobě webu a realizaci SEO realizátor pracuje nepromyšleně, opakuje se a sází jeden kompromis za druhým.
Zadavatel tipu, rady, nabídky:
email: info@jak-delat-seo.cz
telefon: 603 259 460