Amway v médiích – leden 2017
ZPRÁVY – AmwayrnrnAmway v médiích – leden 2017rnrnAmway produkty a to, co si o nich myslí jejich uživatelé… rnrn2017/02/15 – Podívejte se na pravidelný monitoring (online) médií za leden 2017…
Amway, největší společnost působící v oblasti přímého prodeje, oznámila výši obratů na globální úrovni ve výši 8,8 miliard USD. Jedná se o 7% pokles ve srvonání s rokem 2015. Společnost zaznamenala zvýšení tržeb v sedmi z deseti největších trhů, avšak také nižší obraty v Číně.
,,Zaznamenali jsme růst v několika největších trzích a take dvojciferný nárůst v dalších sedmi zemích,” říká Steve Van Andel, ředitel Amway.
,,Kromě toho vidíme rostoucí zájem o oblast přímého prodeje související s důležitostí osobního doporučení výrobků a také stále více možností využití moderních technologií, díky nimž naši distributoři (Vlastníci podnikání Amway) mohou být kdykoli a kdekoli ve spojení se zákazníky,” dodává Van Andel.
V roce 2016 společnost Amway pokračovala v rostoucí podpoře distributorů skrze vzdělávání v rámci Amway Akademie, která nabídla více než 4 miliony lekcí zaměřených jak na produkty, tak na prodejní dovednosti. Pokračoval take vývoj nových aplikací podporujících distributory Amway při budování obchodu, kontaktu se zákazníky a při seznamování se s výrobky.
Největší část z obratů tvořil prodej produktů z oblasti výživy (49%, 3% nárůst ve srovnání s rokem 2015), dale oblast krásy a péče o tělo (25%), vybavení domácnosti (15%, 1% pokles ve srovnání s rokem 2015), péče o domácnot (7%) a ostatní (4%).
Mezi hlavní výrobky, které společnost uvedla na trh, patřilo Truvivity od NUTRILITE, vůně ARTISTRY Flora Chic a v některých zemích také krém Supreme LX od ARTISTRY.
Deset největších trhů pro společnost Amway byly v roce 2016 Čína, USA, Jižní Korea, Japonsko, Thajsko, Taiwan, Indie, Malajsie, Rusko a Hong Kong.
více – viz. odkaz níže:
Zadavatel tipu, rady, nabídky: