Čemu je lepší se věnovat? Je lepší Affiliate marketing nebo Network marketing? Který obor podnikání byste měli zvolit a vložit do něj veškerou svou energii, čas, usílí a peníze?
Když si s tím dáte určitou práci a budete se vzdělávat, tak si můžete osvojit nezbytné znalosti, dovednosti, které Vás dovedou k úspěchu v obou těchto marketingový konceptech a z obou Vám poplynou příjmy – a dokonce tomu tak může být zároveň v jeden čas, když jste šikovní…
Ziskat provizi z toho, co propagují. To znamená uskutečnit prodej. A tady směřují 100% svého zaměření a úsilí – snaží se najít co nejlepší produkt/službu k prodeji a prodat toho co nejvíce…
Cílem network marketérů je:
Rovněž získat provizi, přece jen, také jde o podnikání a prodeje.
Ale je zde rovněž zaměření na vybudování a rozvíjení podnikání jako celku – tedy obchodní sítě – budování vztahů, pomoc druhým a budování lidí do lídrů a vytvoření masivní organizace, která umožní skutečný životní styl, zabezpečení se na stáří a vytvoření dědictví pro další generaci Vaší rodiny…
Faktem prostě je, že…
Affiliate marketing je často bez jakéhokoliv reziduálního příjmu (opakovatelného / pasivního) nebo vytváří reziduální příjem jen velmi malý.
A když už nějaký reziduální příjem vytváří, není běžné, že jej mohou zdědit Vaše děti.
Důvodem je, že většina affiliate produktů je pro jednorázovou spotřebu – lidé si produkt jednou koupí, a pak již zpravidla daný produkt nepotřebují opakovaně.
Jakmile se naučíte principy propagace a marketingu, pak v affiliate marketingu vždy vyděláte nějaké peníze…
Je však otázkou, zda jste schopni realizovat skutečnou a trvalou svobodu – časovou a finanční…
Jen pro pořádek: Snadno vydělané peníze neexistují. Vždy za tím stojí kus práce a skutečná ochota dlouhodobě sloužit druhým lidem.
Stejně tak na internetu, kde je navíc velmi snadné koupit něco od jednoho a pak něco jiného od někoho jiného – jste na jedno kliknutí myší od konkurence…
A tak můžete vidět, jak affiliate marketéři vytvářejí nové a lepší a nákladnější bonusy, aby mohli vůbec prodat to, co propagují…
Takže při zvětšující se konkurenci, kdy každý chce být na internetu, bude potřeba zvětšující se čas, odhodlání a úsilí, který budete muset investovat, abyste si vytvořili loajální zákazníky.
Čti více – viz odkaz níže:
Zadavatel tipu, rady, nabídky: