Co prospektování znamená a Proč vůbec prospektovat?
Máte MLM podnikání a potřebuje najít nové prospekty, ke kterým byste mohli mluvit o svém podnikání? Naučte se těchto 7 MLM prospektovacích technik.
Prospektování (prospecting) je obchodní přístup, metoda či technika, skrze kterou zjišťujete, zda prospekt (potenciální zájemce o Váš produkt, službu či příležitost) skutečně hledá to, co Vy poskytujete.
Skutečnost je taková, že v jakémkoliv obchodě či podnikání funguje zákon pravděpodobnosti – MLM není vyjímkou.
Je jistá pravděpodobnost, že někteří lidé hledají (výhody Vašeho produktu, služby nebo dokonce příležitost k příjmu), zatímco jiní prostě nehledají.
Téměř každý někdy v životě projde fází, kdy takzvaně „hledá“, nicméně nemusí to být právě v tu chvíli, kdy s daným člověkem mluvíte…
Ty lidi, co hledají, chcete odhalit co nejdříve a dál s nimi pokračovat v komunikaci o tom, co máte k dispozici, zatímco ty, co nehledají, chcete nechat v klidu být, udržovat s nimi vztah, neotravovat je a přitom se čas od času znovu setkat.
Prospektovací techniky jsou tedy techniky, které Vám pomohou odhalit člověka, který ve svém životě hledá nějakou změnu a bude ve spolupráci přirozeně vidět větší smysl, než člověk, který nic nehledá.
Prospektování je tedy cestou k tomu, abyste pomohli lidem, kteří ve svém životě hledají zlepšení, jako například:
- více času pro sebe, své koníčky nebo svou rodinu,
- více peněz, aby měl více svobody, klidu a kvality,
- více bezpečí, aby se nemusel strachovat, co se stane, když ztratí současný zdroj příjmu,
- méně stresu, aby mohl odmítnout dělat něco, co nechce,
- více svobody, aby mohl opustit zaměstnání, bude-li chtít,
- více možností cestovat a poznávat,
- více být oceněn a respektován za odvedenou práci,
- více pomáhat druhým, skrze produkty a služby a
- vytvořit a zanechat odkaz, pro své děti,
stejně jako cestou k tomu, abyste se i Vy dostali ke svým snům a cílům.
Čti více – viz. odkaz níže:
Zadavatel tipu, rady, nabídky: